Advertise





Slavnosti pivovaru Ostravar 2016

Zdravím všechny. Pojďme si to přiznat, dnešní článek píšu opět na poslední chvíli (fakt klasa). Asi jednoduše potřebuji denní dávku adrenalinu v podobě zběsilého ťukání do klávesnice. Tento týden je posledním pracovním týdnem, který mě čeká, a pak už jde zasloužené volno v podobě 3 měsíčních prázdnin plných zážitků, na které se neuvěřitelně těším (+ odpovídání na komentáře, překládání článků). Jeden skvělý zážitek ale nastal už včera. Jednalo se o Slavnosti Ostravaru, které jsem letos navštívila poprvé, V předchozích letech mi do toho vždy něco vlezlo - soutěž, pochod Praha-Prčice, rodinná sešlost. Tentokrát se nikdo z rodiny nescházel, pochod jsem si zašla ještě v době maturitního učení a soutěžit jsem neměla v čem.






Tento rok se Slavnosti rozdělily do 3 dnů, nicméně s mamkou jsme vyrazily jen na ten poslední. Nemůžu říct, že to byl ten nejlepší, protože nevím, jaké to bylo ty dva předchozí, ale za mě to byl skvělý den plný úžasných interpretů. Jako první na podiu vystoupil Thom Artway, kterého jsem podle jména neznala a tak jsem si říkala, jestli má vůbec cenu na něj jít, když to venku vypadá na déšť. Naštěstí jsme na něj šly a byla to naprostá paráda. Mnoho z vás ho určitě zná a ani si to neuvědomuje. Kolik z vás zaslechlo tuhle písničku u reklamy? A to je jen jedna z mnoha skvělých písniček, ve kterých vyniká jeho zajímavá barva hlasu. On sám působí velmi skromně (v pozitivním smyslu) a je sakra roztomilý (domyslete si těch milion srdíček, které sem nebudu psát, abych nevypadala jako šílená puberťačka).


Po Thomovi přišla na řadu kapela Hodiny a teď upřímně. Hráli dobře, ale moc si toho z jejich koncertu nepamatuji, protože jsem se rozhodla projít po areálu (čtěte - hledala jsem to nejmíň zdravé jídlo v celém areálu), a tak jsem moc písniček nezaslechla. Kapela Mirai, která hrála hned po nich, byla skvělá, tak jako vždy. Plno energie, krásné písničky a hezký bubeník. Asi už jste pochopili, že jsem fanoušek muzikantů co?
 
Poslední dvě kapely před velkým závěrem byly Nebe a Light and Love. Nebe jsem viděla naživo hodněkrát a při každém koncertu je vidět, že se stále zlepšují. I přes to, že jejich písničky nevyhledávám denně na YouTube, většinu z nich znám nazpaměť z rádia. Light and Love hráli skvěle a vydržela bych je poslouchat i déle, ale nemohly jsme zůstat na celý koncert, protože hned 5 minut po nich hráli Kryštofi a my jsme prostě musely být minimálně vepředu. To je jediná výtka, kterou bych měla k organizaci. 5 minut na přesun mezi 2 stagemi je prostě hrozně málo.

O Kryštofech jsem psala už několikrát a vždycky to bylo velmi pozitivní. Ani tentokrát to nebude jinak. Během celého koncertu z nich sršela taková energie, že jsem dokonce skákala a to většinou na koncertech nedělám. Celé slavnosti zakončil ohňostroj a my jsme jely domů s myšlenkou brzkého vstávání do práce. Rozhodně bych ale neměnila, i kdybych měla jet do práce rovnou z pivovaru.

PS: Fotky jsou možná trochu méně kvalitní - jsou foceny mobilem.

2 Comments

  1. V "mém" městě se taky tento víkend konala pivovarská pouť, něco jako vaše slavnosti, akorát jednodenní ...:) nakonec jsem tam nešla, stejně celou dobu hrozně pršelo.

    eLblog

    ReplyDelete
  2. Naše byly také jednodenní, ale pak se rozhodli to změnit (nevím proč). Počasí vyšlo moc hezky - chladno, zataženo :)

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)