Advertise





Quick Update


Zdravím všechny a přeji vám krásný střed týdne (v mé hlavě ta věta zněla mnohem lépe). Pokud jste na mém blogu už delší dobu, mohli jste si všimnout, že články vydávám každé pondělí a čtvrtek. Také jste si mohli všimnout, že od té doby co se vyskytuji v Anglii, se tahle tradice změnila a články se objevují většinou jen jednou týdně a ne vždy ve stejný den. Tento týden jsem dokonce ani nezveřejnila shrnutí dalšího týdne v Cambridge. Proč tomu tak je? Vysvětlení je jednoduché. Stále si na vše zvykám, pracuji každý den kromě pátku a jednoduše jsem na to neměla myšlenky. Vlog a pár fotek jsem sice v mobilu měla, ale s výsledkem jsem nebyla ani trochu spokojená a raději to vše zahodila. Řídím se pravidlem, že kvalita je nad kvantitou, a proto vás raději ošidím o jeden průměrný článek a příště (doufejme) zveřejním něco, s čím budu naprosto spokojená.

Hello everybody, I wish you a lovely middle of the week (it sounds better in my head). If you know my blog for a while, you know I post every Monday and Thursday. You also may noticed since I live in the UK, it's not always like that and I usually post one time a week and not necessary on a same day. This week, I didn't even post update from Week 4 in Cambridge. Why? It's really simple. I'm still trying to get used to everything and I also have to work every day except of Friday. My thoughts were somewhere, but definitely not on my website. Even though I had some pictures and videos in my phone, I hadn't been satisfied with result and that's why I threw it away. I still follow rule 'quality is more than quantity' and I rather skip one week and then hopefully bring you much better content. 

Do teď jsem ani jednou nevytáhla foťák, vlogy stříhala na poslední chvíli a blogu věnovala tak nějak celkově minimum času. Teď přišel bod zlomu, kdy jsem se rozhodla, že je opět na čase se znovu ponořit do něčeho, co mě tolik baví. Proto jsem překopala celý vzhled blogu a konečně jsem zase spokojená. A jak se líbí vám? Určitě mi dejte vědět v komentářích. Kromě toho jsem po měsíci vytáhla foťák z poličky a začala opravdu pořádně fotit a natáčet. Už brzy se tedy můžete těšit na nové články a videa.

Until today, I haven't been using my camera, editing videos on time and spending time with my blog. Now, I really feel like I'm ready to go back and dive into everything once again, because there is nothing I enjoy more (maybe except of eating). That's why I've changed theme of this website and I can finally say I'm satisfied with the result. Do you like it? Let me know in comments. Except of theme, I finally took my camera out and started vlogging and taking pictures properly. Hopefully, there will be new post soon.

Ještě než se s vámi rozloučím bych vás ráda poprosila o podporu v soutěži "Blogerka roku". Poslední měsíc si připadám spíše jako nejhorší, nejzmatenější a nejméně aktivní blogerka roku, ale pokud si i přesto myslíte, že si zasloužím váš hlas, můžete tak učinit zde. A teď už se opravdu loučím a přeji vám krásný zbytek týdne :)

And that's it for this week. I wish you all a lovely week and I'll see you soon :)

3 Comments

  1. Nového designu jsem si hned všimla, je to super :) Moc se těším na všechny nové články a videa ♥

    Another Dominika

    ReplyDelete
  2. Nový vzhled je super, určitě je to teď přehlednější a takové "na výši". Čtu všechny tvé články z Cambridge, ale komentuji trochu se zpožděním no :( taky ted mám takové stavy že nejsem s články spokojená takže tě naproto chápu, prostě né každý týden se stane něco zajímavého ;)

    Ráda bych tě pozvala k sobě na GIVEAWAY, která končí 20. listopadu :)

    www.double-claire.blogspot.cz | GIVEAWAY

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)