Advertise





Summer Outdoor Adventure

Zdravím všechny. Nedávno mi přišel velice zajímavý e-mail s bloggerskou výzvou a musím říct, že jsem prvně trochu váhala, ale nakonec jsem se rozhodla zúčastnit. Jde o to, že mi přišla hromada fotek, na kterých byly produkty dvou sportovních značek - Regatta a Dare2b a mým úkolem bylo 5 z nich si vybrat a vytvořit s nimi koláž, která se bude skládat z věcí, bez kterých se neobejdu při svém letním dobrodružství.




Dlouho jsem přemýšlela, a nakonec jsem se nechala inspirovat Kryštof Kempem, který jsem navštívila minulý rok. Byl to jednodenní festival spojený s táborákem a stanovačkou, díky kterému jsem se poučila v tom, co bych s sebou měla a neměla mít. 

První a tou nejdůležitější věcí je stan (MALAWI 2). Když předpokládáme, že v něm máme spacák a deku, je to jediná "neoblékací" věc, kterou jsem zvolila. Červená, kromě toho, že je mou oblíbenou barvou, ve mně probouzí letní náladu a právě proto, jsem zvolila stan právě v této barvě. 

Když se řekne léto, vybaví se mi Slunce a vedra a to automaticky souvisí i s nošením kraťas. Sportovní kraťasy (Běžecké šortky) jsou nejen vzdušné, ale hlavně pohodlné a pokud sedíte u táboráku na špalku nebo na zemi, určitě nechcete sedět v uplých jeanách. 

Mikina (Teplá flísová bunda) a dlouhé kalhoty (Nohavice turistika) jsou samozřejmostí. Pokud se Vám nechce tahat s mikinou navíc, můžete si jí obléct místo trika. Když se večer ochladí, vždy se ale hodí mít i něco, co si můžeme přiobléknout. Z mé zkušenosti vím, že ani ten největší táborák Vás nezahřeje, pokud máte jen tílko a kraťasy. A proto jsem právě vybrala i dlouhé kalhoty, které si můžeme obléknout jak místo kraťas, tak přes ně.

A poslední nezbytnou věcí, jsou holínky (Pologumáky bodkové). I když nehlásí největší bouřky, je lepší být pojistěn i proti nečekanému bahnu, které se může objevit kdykoliv po cestě. Rozhodně v nich je větší teplo než v teniskách a pokud přes den paří Slunce, můžeme boty zout a jak skoro na každém festivalu hlásí stánky "Chodit boso". Tyhle jsou navíc trochu podobné tak obdivovaným "Chelsea Boots" a proto se můžou stát i super módním doplňkem.

A to je tedy vše. Musím říct, že bylo opravdu těžké vybrat jen 5 produktů a nejradši bych sem přidala i bundu, triko a spacák. Pravidla jsou ale pravidla, a já se ptám Vás. Jakých 5 produktů u Vás nesmí chybět, při letním dobrodružství? Výběr dobrodružství je jen a jen na Vás :)

0 Comments:

Post a Comment

Thank you for your comment :)